بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

طبقه بندی موضوعی

♪♬♬♪آسون که نیست دل کندن از چشمای تو آروم بایست حس کنم اون دستای تو♪♬♬♪

♪♬♬♪وقتی نباشی خونه بی تو ساکته قرصای اعصاب و صدای پای تو♪♬♬♪

♪♬♬♪نداره این عشقو دیگه بعد تو هیشکی آتیش کشیدم عکسامونو وقتی نیستی♪♬♬♪

♪♬♬♪شمعای روشن روی میزو بوی دریا فکرو خیالت هست همیشه با من اینجا♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪من دیوونه هرشب کل شهرو با خاطرات تو آهنگ کردم♪♬♬♪

♪♬♬♪چشای تو شبیه آسمونه با چشمات خونه رو همرنگ کردم♪♬♬♪

♪♬♬♪یه عاشق چیزی جز عشقش نداره که توی لحظه هاش یادش بیاره♪♬♬♪

♪♬♬♪یه عاشق از دلش حرفاشو میگه آخه دل که دیگه منطق نداره♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشی از دنیا میبری حرفی نمیزنی چیزی نمیخوری♪♬♬♪

♪♬♬♪عاشق که میشى این بارون لعنتی رو روی صورتت با اشک میخوری♪♬♬♪

منبع:guitarmusics.com

  • سما سمین