بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

بیتوته-وبلاگ بیتوته-آخرین های بیتوته-آشپزی بیتوته-فال بیتوته-اخبار حوادث بیتوته-سایت بیتوته-مجله سرگرمی بیتوته

طبقه بندی موضوعی

متن اهنگ زندونی محسن لرستانی

♪♬♬♪ملاقاتم اومده مادر پیرم ای خدا♪♬♬♪

♪♬♬♪خدایا رحمی بکن به حال من تو ای خدا♪♬♬♪

♪♬♬♪صبح فردا که بشه نوبت اعدام منه♪♬♬♪

دانلود اهنگ محسن لرستانی مادر پیرم

♪♬♬♪مادر پیره مریضم داره پر پر میزنه♪♬♬♪

♪♬♬♪نذری امام رضا کن کفترامو تو ننه♪♬♬♪

♪♬♬♪ننه جون گریه نکن این دیگه قسمت منه♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی یه کوه درده زندونی ساکتو سرده♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی امید نداره توی سلول چشم به راهه♪♬♬♪

♪♬♬♪هرلحظه یکی بیادو حکم مرگشو بیاره♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی ی کوه درده زندونی ساکتو سرده♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی امید نداره♪♬♬♪

♪♬♬♪توی سلول چشم به راهه♪♬♬♪

♪♬♬♪هر لحظه یکی بیادو حکم مرگشو بیاره♪♬♬♪

♪♬♬♪شبو روز تنهای تنها بی گناهم ای خدایا♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونم تاریکو سرده دارم میمیرم من اینجا♪♬♬♪

♪♬♬♪روز گار خیلی نامرده ببین بامن چه ها کرده♪♬♬♪

♪♬♬♪جوونیم اینجا حروم شد توی زندون پیرم کرده♪♬♬♪

اهنگ محسن لرستانی چوبه دار جای منه

♪♬♬♪صبح فردا که بشه چوبه ی دار جای منه♪♬♬♪

♪♬♬♪فقط میخوام بدونی من بیگناه بودم ننه♪♬♬♪

♪♬♬♪به رفیقام بگو که دیگه نیان ملاقاتم♪♬♬♪

♪♬♬♪اگه دلسنگم شدن بگو بیان سرخاکم♪♬♬♪

♪♬♬♪نذری امام رضا کن کفترامو تو ننه♪♬♬♪

♪♬♬♪ننه جون گریه نکن این دیگه قسمت منه♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی یه کوه درده زندونی ساکتو سرده♪♬♬♪

♪♬♬♪زندونی امید نداره توی سلول چشم به راهه♪♬♬♪

♪♬♬♪هر لحظه یکی بیادو حکم مرگشو بیاره♪♬♬♪

♪♬♬♪شبو روز تنهای تنها بی گناهم ای خدایا♪♬♬♪

♪♬♬♪سلولم تاریکو سرده دارم میمیرم من اینجا♪♬♬♪

♪♬♬♪روزگار خیلی نامرده ببین بامن چه ها کرده♪♬♬♪

♪♬♬♪جوونیم اینجا حروم شدتوی زندون پیرم کرده♪♬♬♪

♪♬♬♪روسریتو مشکیه مینا میمیرم برات♪♬♬♪

♪♬♬♪خونِی شما عروسیه مینا میمیرم برات♪♬♬♪

♪♬♬♪مینا میمیرم برات قربون خال لبات مینا♪♬♬♪

♪♬♬♪میمیرم برات قربون خال لبات♪♬♬♪

♪♬♬♪دوسه روزه ندیدمت دلم تنگ شده برات♪♬♬♪

♪♬♬♪از او بالا میاد چادر طلای فاطمه جان♪♬♬♪

♪♬♬♪سرو گردن ب عاشق مینمای فاطمه جان♪♬♬♪

♪♬♬♪سرت با گردنت عیبی نداره فاطمه جان♪♬♬♪

دانلود اهنگ محسن لرستانی به نام مادر

♪♬♬♪همون عیبی که داره بی وفای فاطمه جان♪♬♬♪

♪♬♬♪فاطمه جان بگردم قدو بالات بگردم♪♬♬♪

♪♬♬♪اروم اروم راه میری را رفتنت بگردم♪♬♬♪

♪♬♬♪اروم اروم راه میری قدو بالات بگردم♪♬♬♪

♪♬♬♪تو در اونجا مو اینجا بیقرارم فاطمه جان♪♬♬♪

♪♬♬♪عجب صبری تو داری مو ندارم فاطمه جان♪♬♬♪

♪♬♬♪فاطمه جان بگردم قدو بالات بگردم♪♬♬♪

♪♬♬♪اروم اروم راه میری رارفتنت بگردم♪♬♬♪

♪♬♬♪اروم اروم راه میری قدو بالات بگردم♪♬♬♪

 

منبع: guitarmusics.com

  • سما سمین